Yazılım Mühendisliği Eğitiminde Bitirme Projesi Dersinin Öğrenci Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi | Atılım University Open Archive System
Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!
Yazılım Mühendisliği Eğitiminde Bitirme Projesi Dersinin Öğrenci Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi
BROWSE_DETAIL_CREATION_DATE: 17-04-2018
BROWSE_DETAIL_IDENTIFIER_SECTION
BROWSE_DETAIL_TYPE: Article
BROWSE_DETAIL_PUBLISH_STATE: Published
BROWSE_DETAIL_FORMAT: No File
BROWSE_DETAIL_LANG: Turkish
BROWSE_DETAIL_SUBJECTS: TECHNOLOGY,
BROWSE_DETAIL_CREATORS: Bostan, Atila (Author), Karakaya, Murat (Author),
BROWSE_DETAIL_CONTRIBUTERS:
BROWSE_DETAIL_URL: http://ceur-ws.org/Vol-1072/submission14.pdf
BROWSE_DETAIL_PUBLICATION_NAME: Ulusal Yazılım Mühendisliği Sempozyumu
BROWSE_DETAIL_PUBLICATION_LOCATION: İzmir
BROWSE_DETAIL_PUBLICATION_DATE: 2013
BROWSE_DETAIL_TAB_FILE:
BROWSE_DETAIL_NO_FILE
yazılım mühendisliği, yazılım , bitirme projesi
Yazılım mühendisliği eğitiminin ayrılmaz bir parçası olarak bitirme projesi dersi Türkiye’deki ilgili tüm programların müfredatlarında yer almaktadır. Lisans eğitim sürecinin son aşamasında çeşitli isimlerle yer alan ve öğrencilerin proje geliştirme süreçlerini grup içerisindeki çalışmalar ile tecrübe etmelerine olanak sağlayan bu ders, üniversiteler tarafından değişik şekillerde ele alınmakta ve yönetilmektedir. Yazılım mühendisliği lisans eğitimindeki diğer derslerden gerek işleniş ve gerekse beklentiler açısından farklı olan bu dersin verilme sürecinde çeşitli sorunlarla ve güçlüklerle karşılaşılmaktadır. Bu çalışmada; yazılım mühendisliği programlarında verilen bitirme projesi dersinin öğrenci bakış açısından irdelenmesi için bu dersi alan öğrencilere anket yapılmış, öğ- rencilerin yaşdıkları zorluklar ile karşılaştıkları sorunlar belirlenmiş ve dersin öğrenciler açısından daha etkin ve faydalı olması için alınabilecek tedbirler öneriler olarak çalışmanın sonunda sunulmuştur
BROWSE_DETAIL_TAB_REFERENCES
BROWSE_DETAIL_TAB_REFERENCED_BYS