KONUT REKLAMLARININ TÜKETİCİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: REKLAM GÖRSELLERİNİN MEKÂNSAL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ | Atılım University Open Archive System
Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!
KONUT REKLAMLARININ TÜKETİCİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: REKLAM GÖRSELLERİNİN MEKÂNSAL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
BROWSE_DETAIL_CREATION_DATE: 11-04-2016
BROWSE_DETAIL_IDENTIFIER_SECTION
BROWSE_DETAIL_TYPE: Thesis
BROWSE_DETAIL_SUB_TYPE: Masters
BROWSE_DETAIL_PUBLISH_STATE: Published
BROWSE_DETAIL_FORMAT: PDF Document
BROWSE_DETAIL_LANG: Turkish
BROWSE_DETAIL_SUBJECTS: Architecture,
BROWSE_DETAIL_CREATORS: Güneş Çakar, Zeynep (Author),
BROWSE_DETAIL_CONTRIBUTERS: Akın, Emel (Advisor),
BROWSE_DETAIL_URL: http://acikarsiv.atilim.edu.tr/browse/1854/
BROWSE_DETAIL_IDENTIFIER_OTHER: http://acikarsiv.atilim.edu.tr/browse/1854/381366.pdf
BROWSE_DETAIL_TAB_FILE:
BROWSE_DETAIL_SHOW_FILE
BROWSE_DETAIL_SAVE_FILE
Tanıtım Kampanyaları, Konut Reklamları, Tüketim, İç Mekân- Dış Mekân görselleri
BROWSE_DETAIL_TAB_REFERENCES
BROWSE_DETAIL_TAB_REFERENCED_BYS