Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

The Tale of Two Tales: The Use of L1 in L2 Teaching

BROWSE_DETAIL_TITLE_ALTERNATE: The Tale of Two Tales: The Use of L1 in L2 Teaching

BROWSE_DETAIL_CREATION_DATE: 29-07-2009

BROWSE_DETAIL_IDENTIFIER_SECTION

BROWSE_DETAIL_TYPE: Article

BROWSE_DETAIL_PUBLISH_STATE: Published

BROWSE_DETAIL_FORMAT: PDF Document

BROWSE_DETAIL_LANG: English

BROWSE_DETAIL_CREATORS: Erton, İsmail (Author),

BROWSE_DETAIL_CONTRIBUTERS:


BROWSE_DETAIL_PUBLICATION_NAME: Atılım Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü e-bülten BROWSE_DETAIL_PUBLICATION_DATE: 29-07-2009 BROWSE_DETAIL_PUBLICATION_NUMBER: 11


BROWSE_DETAIL_TAB_FILE:
file show file
BROWSE_DETAIL_SHOW_FILE
download file
BROWSE_DETAIL_SAVE_FILE

BROWSE_DETAIL_TAB_KEYWORDS Anadil, Yabancı dil öğretimi, Yeti, Bağlam, İşlev.
Mother tongue, Foreign Language Teaching, Competence, Context, Function
BROWSE_DETAIL_TAB_ABSTRACT Bu araştırma, ana dilin yabancı dil öğrenmedeki rolü üzerinedir. Son elli yıldır yabancı dil eğitim ve öğretiminde ana dilin kullanılması veya kullanılmaması tartışma konusu olmuştur. Bu araştırma yabancı dil öğretiminde ana dil kullanımını gözardı etmektense, ana dilin işlevsel kullanımı ile desteklenebileceğini savunmaktadır. Ayrıca, derslerde çok kısa süreliğine ana dile dönüş yapmak öğrencilerin ana dillerini kullanmaya yönelik ihtiyaç ve isteklerini tatmin etme açısından önem taşıdığı kadar öğrencilerin iletişimsel yetilerinin de gelişimine yardımcı olacaktır.
This paper aims to focus on the role of mother tongue in foreign language classroom. During the last fifty years it has been an active area of debate to whether activate the mother tongue in foreign language teaching or not. In this research, it is suggested that foreign language learning might be supported by the functional use of mother tongue instead of dismissing it a priori. This article also makes the point that brief episodes of switching to mother tongue can function as a learning aid to improve the communicative competence of the foreign language learner and would also meet their needs to use L1
BROWSE_DETAIL_TAB_TOC
BROWSE_DETAIL_TAB_DESCRIPTION
BROWSE_DETAIL_TAB_RIGHTS
BROWSE_DETAIL_TAB_NOTES

BROWSE_DETAIL_TAB_REFERENCES


BROWSE_DETAIL_TAB_REFERENCED_BYS

BROWSE_DETAIL_GOTO_LIST

 

TEXT_STATS

  • TEXT_RECORD_STATS
    • TEXT_STATS_THIS_MONTH: 3
    • TEXT_STATS_TOTAL: 2444
  • TEXT_ONLINE_STATS
    • TEXT_ONLINE_STATS_TOTALONLINEVISITOR: 59
    • TEXT_ONLINE_STATS_TOTALONLINEUSER: 0
    • TEXT_STATS_TOTAL: 59

LINK_STATS