Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

İnternet Üzerinden Alışverişin Tüketici Davranışı Üzerindeki Etkisi

Diğer Başlık: Via Internet Shopping' Effects On Consumer Behaviour

Oluşturulma Tarihi: 2012

Niteleme Bilgileri

Tür: Tez

Alt Tür: Yüksek Lisans Tezi

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmış

Dosya Biçimi: PDF

Dil: Türkçe

Konu(lar): SOSYAL BİLİMLER (GENEL), Sosyal psikoloji, Kültür, Sosyal kontrol,

Yazar(lar):

Emeği Geçen(ler): Törüner, Mete (Tez Danışmanı), Gerlevik, Derya (Hazırlayan),


Yayınlayan: Atılım Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı Yayın Yeri: Ankara Yayın Tarihi: 2012


Dosya:
file show file
Görüntüle
download file
Kaydet

Anahtar Kelimeler
Tüketici,
Tüketici Davranışları, İnternet, İnternet Üzerinden Alışveriş
.----Consumer,Consumer Behaviour, Internet,Online Shopping.

Özet
Bu araştırma tezi, internet kullanan tüketicilerin internet üzerinden alışveriş
yapma durumları ve tüketicilerin internet üzerinden alışverişe ilişkin görüşlerini
analiz etmeye çalışmaktadır. Bu amaçla araştırma, tüketici davranışları
üzerinde etkili olabilecek faktörleri ortaya koymaya çalışmakta, ve Antalya
şehrinde yaşayan insanlar üzerinde yapılan bir yapılandırılmış bir anket
çalışmasına odaklanmaktadır. Ortalama bir büyükşehir olan Antalya 200
örneklem ile internet kullanan tüketicilerin yapısı hakkında bazı fikirler
edinmemiye yardımcı olurken, aynı zamanda Türkiye’nin internet kullanan
tüketicileri hakkında da kabaca bir fikir edinmemizi sağlayacaktır.----
This research thesis aims
to analysis internet user consumers’ current online
shopping situation and, determine the consumers’ view about online shopping.
Indeed, this research tries to set forth the factors which would be effective on
consumer behaviours, and focuses a structured survey research on people
who are residents in Antalya, TURKEY. An average metropolitan city of
Antalya’s 200 sample size gives some idea about the structure of consumer
but it would also reflect the Turkey’s general internet user consumers’
structure wit
h an approximate rate.
 

İçindekiler
Açıklamalar
Haklar
Notlar

Kaynakça


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 0
    • Toplam: 2441
  • Online
    • Ziyaretçi: 31
    • Üye: 0
    • Toplam: 31

Detaylı İstatistikler