Hastane İşletmelerinde Dış Kaynak Kulanımının Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmini Yaratılmasındaki Rolü ve Bir Pazarlama Aracı Olarak Kullanılması; GATA Hastanesi'nde Bir Araştırma | Atılım Üniversitesi Açık Erişim Sistemi
Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!
Hastane İşletmelerinde Dış Kaynak Kulanımının Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmini Yaratılmasındaki Rolü ve Bir Pazarlama Aracı Olarak Kullanılması; GATA Hastanesi'nde Bir Araştırma
Diğer Başlık: The Role of Outsourcing in Hospitals in the Creation of Customer Gratification and Service Quality and Its Use as a Means of Marketing: A Survey in GATA Hospital
Oluşturulma Tarihi:
Niteleme Bilgileri
Yazar(lar): Sağnak, Pınar (Yazar),
Emeği Geçen(ler): Tolon, Metehan (Tez Danışmanı),
URL: http://acikarsiv.atilim.edu.tr/browse/324/
Diğer Niteleme Bilgileri:
49823-49824
http://acikarsiv.atilim.edu.tr/browse/324/370037.pdf
Kaynakça
Atıf Yapanlar
1
3332
5295
0