Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

Atılım Üniversitesi Yabacı Diller Bölümünde İngilizce Öğrenme Öğretme Süreçlerinde Web Tabanlı Etkinlikleri

Diğer Başlık: Atılım Üniversitesi Yabacı Diller Bölümünde İngilizce Öğrenme Öğretme Süreçlerinde Web Tabanlı Etkinlikleri

Oluşturulma Tarihi: 19-04-2010

Niteleme Bilgileri

Tür: Makale

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmış

Dosya Biçimi: PDF

Dil: Türkçe

Yazar(lar): Güven, Feride (Yazar),

Emeği Geçen(ler):


Yayın Adı: İz Atılım Üniversitesi Dergisi Yayın Tarihi: 19-04-2010 Sayı: 10 Yayınlandığı Sayfalar: 22-25


Dosya:
file show file
Görüntüle
download file
Kaydet

Anahtar Kelimeler
Özet Yüksek öğretimde yabancı dilin önemi her geçen gün artmaktadır. Bilgi ve iletişim teknolojisindeki gelişmeler ise yabancı dil eğitiminin yeniden yapılandırılması yönünde olanaklar sunmaktadır. Atılım Üniversitesi’nde yabancı dil eğitimi veren birimler de bu teknolojileri yakından takip ederek yenilikçi uygulamalar yapmaktadır. Bu yazıda, Üniversitemizin Yabancı Diller Bölümü’ndeki web tabanlı etkinlikler yer alacaktır. Atılım Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü’nde, Üniversitemizin Hazırlık Okulu İngilizce öğretiminden sonra eğitimlerini bölümlerde sürdüren öğrenciler, temel İngilizce dil ve anlatım becerileri kazanmaktadırlar. Yabancı Diller Bölümü’nde verilen dil eğitimi kapsamında öğrencilerin etkili dinleme, eleştirel okuma, analiz yapma, yorumlama, akademik yazma, raporlama, konuşma, sunma, gibi üst düzey dil becerilerini geliştirmeleri, böylece bölümlerinde sürdürecekleri akademik çalışmalarında performanslarının artması hedeflenmektedir. Bunun yanısıra programlara çeşitli ders çalışma becerileri de eklenerek öğrencilerin üniversitedeki eğitimleri süresince yaşam boyu öğrenmeyi sürdüren yetişkinler olmalarını sağlayacak beceriler kazanmaları da hedeflenmektedir. Bu yazıda, yukarıda belirlenen hedeflere ulaşılabilmesi için geleneksel yüz yüze sınıf içi eğitimine ek olarak 2009-2010 güz dönemimde ENG 111 (Introduction to Communication Skills) ve ENG 113 (Academic Listening and Note-Taking Skills) derslerinde uygulanan web tabanlı eğitim uygulamasının nasıl yapıldığına ve sonuçlarına ilişkin bilgi sunulmuştur.
İçindekiler
Açıklamalar
Haklar
Notlar

Kaynakça


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 0
    • Toplam: 2414
  • Online
    • Ziyaretçi: 16
    • Üye: 0
    • Toplam: 16

Detaylı İstatistikler