Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinde Sosyal Medya Kullanımı: Boyner Büyük Mağazacılık Örneği

Diğer Başlık: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinde Sosyal Medya Kullanımı: Boyner Büyük Mağazacılık Örneği

Oluşturulma Tarihi: 03-03-2020

Niteleme Bilgileri

Tür: Tez

Alt Tür: Yüksek Lisans Tezi

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmamış

Dosya Biçimi: PDF

Dil: Türkçe

Konu(lar): SOSYAL BİLİMLER (GENEL),

Yazar(lar): Akküç, Ayşegül (Yazar),

Emeği Geçen(ler): Özgen, Özlen (Tez Danışmanı),


Yayın Tarihi: 08-08-2019 Yayınlandığı Sayfalar: 162


Dosya:
file show file
Görüntüle
download file
Kaydet

Anahtar Kelimeler

Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Sosyal Medya, Boyner BüyükMağazacılık


Özet

Bu çalışmanın amacı kurumların gerçekleştirdikleri kurumsal sosyal sorumlulukprojeleri kapsamında, sosyal medya platformlarındaki paylaşımlar doğrultusundasosyal medya kullanımlarının değerlendirilmesidir. Bu bağlamda, Boyner BüyükMağazacılık tarafından toplumsal etki adı altında gerçekleştirilen sosyal sorumlulukprojeleri çalışma kapsamında ele alınmış olup günümüzde oldukça yaygın kullanılanFacebook, Twitter ve Instagram platformları incelenmiştir. Çalışmada betimselanaliz yapılarak veriler işlenmiş ve elde edilen bulgular yorumlanmıştır. Ardındaniçerik analizi ile kategorilere ayrılan başlıklar analiz edilmiştir. Bulgular; sosyalmedya platformlarında daha çok kadınları hedef alan projelere yer verildiğini, kadıngirişimcilerin desteklendiği bir proje olan ‘’İyi İşler’’ projesi ve ‘’8 MartKampanyaları’’ bazında daha çok ‘’Toplumsal Cinsiyet Eşitliği’’ konusuna dikkatçekilmeye çalışıldığını, her alanda farklı projeleri olmasına rağmen sosyal medyapaylaşımlarında özellikle Instagram ve Facebook platformlarında bu alanda yaptığıprojelerle ilgili paylaşımlarıyla öne çıktığını göstermektedir. Boyner’in ‘’ToplumsalCinsiyet Eşitliği’’ alanında yaptığı projelerde özellikle 2018 ve 2019 yılında yaptığıpaylaşımların dikkat çektiği ‘’Sosyal Girişimcilik’’ alanında gerçekleştirmiş olduğuprojeler ile ilgili paylaşımlarının geçmiş yıllara oranla azaldığı, ‘’DezavantajlıGrupların Desteklenmesi’’ ve ‘’STK İşbirlikleri’’ alanındaki projeleri ile ilgili olarakçok az sayıda paylaşımda bulunduğu saptanmıştır.


İçindekiler



Açıklamalar



Haklar



Notlar



Kaynakça


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 9
    • Toplam: 2482
  • Online
    • Ziyaretçi: 12
    • Üye: 0
    • Toplam: 12

Detaylı İstatistikler