Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

A Comprehensive Assessment Plan for Accreditation in Engineering Education: A Case Study in Turkey

Oluşturulma Tarihi: 13-06-2018

Niteleme Bilgileri

Tür: Makale

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmış

Dosya Biçimi: Dosya Yok

Dil: İngilizce

Konu(lar): TEKNOLOJİ,

Yazar(lar): Turhan, Çiğdem (Yazar), Şengül, Gökhan (Yazar), Koyuncu, Murat (Yazar),

Emeği Geçen(ler):


Yayın Adı: International Journal of Engineering Education Yayın Yeri: Great Britain Yayın Tarihi: 2015 Sayı: 5 Cilt: 31 Yayınlandığı Sayfalar: 1270-1281


Dosya:
Dosya Yok

Anahtar Kelimeler

accreditation of engineering education, educational objectives, program outcomes, MUDEK, continuous improvement


Özet

This paper describes the procedure followed by Computer Engineering and Software Engineering programs at AtilimUniversity, Ankara, Turkey, which led to the granting of five years of accreditation by MUDEK, the local accreditationbody authorized by The European Network for Accreditation of Engineering Education (ENAEE) to award the EURACElabel,and a full member signatory of Washington Accord of International Engineering Alliance (IEA). It explains theorganizational structure established for preparation, determination and measurement of the educational objectives,program outcomes, course outcomes, and the continuous improvement cycle carried out during the preparation period.The aim of the paper is to share methods and experiences which may be beneficial for the other programs that are intendedfor accreditation


İçindekiler



Açıklamalar



Haklar



Notlar

Tam metin erişimi için URL'ye tıklayınız. 


Kaynakça


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 5
    • Toplam: 2326
  • Online
    • Ziyaretçi: 19
    • Üye: 0
    • Toplam: 19

Detaylı İstatistikler