Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

Taking attention on environmental issues by an attractive educational game: enviropoly

Oluşturulma Tarihi: 08-06-2015

Niteleme Bilgileri

Tür: Makale

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmış

Dosya Biçimi: Dosya Yok

Dil: İngilizce

Konu(lar): EĞİTİM, TEKNOLOJİ,

Yazar(lar): Arslan, Harika Özge (Yazar), Moseley, Christine (Yazar), Çiğdemoğlu, Ceyhan (Yazar),

Emeği Geçen(ler):




Dosya:
Dosya Yok

Anahtar Kelimeler

Environmental Education; Science Education; Educational Games; Çevre Eğitimi; Fen Eğitimi; eğitsel Oyunlar


Özet

Researches in interdisciplinary teaching methodologies on environmental education and in assessing their impact were recommended in Thessaloniki Declaration (UNESCO, 1997). Therefore, the purpose of this qualitative study was to develop and field test an educational game, EnviroPoly, to promote environmental literacy. The game was piloted with 44 elementary/mid-level pre-service teachers. Afterwards five pre-service teachers met in a focus group to discuss the game and its procedures. The discussions and observations of the large group of teachers during play and the smaller focus group indicated that EnviroPoly is attractive, motivating, enjoyable and useful. Additionally the game was found to be applicable for different grade levels by adapting reading and question cards.


İçindekiler



Açıklamalar



Haklar



Notlar



Kaynakça


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 0
    • Toplam: 2414
  • Online
    • Ziyaretçi: 53
    • Üye: 0
    • Toplam: 53

Detaylı İstatistikler