Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

SAYISAL KÜTÜPHANELERIN TASARIMINDA SAYISAL NESNELER: EĞITIMI NASIL DESTEKLEYEBILIRLER?

Oluşturulma Tarihi: 03-06-2015

Niteleme Bilgileri

Tür: Makale

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmış

Dosya Biçimi: PDF

Dil: Türkçe

Konu(lar): EĞİTİM, TEKNOLOJİ, BİBLİYOGRAFİ. KÜTÜPHANECİLİK,

Yazar(lar): Çağıltay, Nergiz (Yazar), Cagiltay, Kursat (Yazar),

Emeği Geçen(ler):

Anahtar Kelimeler

Elektronik Kütüphane, Tekrar kullanılabilen öğrenme nesneleri, Çevrimiçi eğitim, Sayısal nesneler, Dijital library, Online Education


Özet

“Tekrar kullanılabilen öğrenme nesneleri” çevrimiçi eğitim dünyasında nesne tabanlı yaklaşımların kullanılması açısından önemli bir gelişmedir. Aynı şekilde, sayısal kütüphane çalışmaları da “sayısal nesneler” olarak adlandırılan nesne tabanlı yaklaşımlardan etkilenmektedir. Bu çalışmanın temel amacı tekrar kullanılabilen öğrenme nesneleri çerçevesinde her iki alandaki gelişmelerin kesiştiği noktayı incelemek ve bu gelişmeler ışığında sayısal kütüphanelerin çevrimiçi eğitim açısından önemini irdelemektir."


İçindekiler



Açıklamalar



Haklar



Notlar



Kaynakça


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 0
    • Toplam: 2414
  • Online
    • Ziyaretçi: 53
    • Üye: 0
    • Toplam: 53

Detaylı İstatistikler