Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

What Do Remote Laboratory Applications Promise for Engineering Students: A Case Study of ERRL Project

Oluşturulma Tarihi: 02-06-2015

Niteleme Bilgileri

Tür: Makale

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmış

Dosya Biçimi: PDF

Dil: İngilizce

Konu(lar): EĞİTİM, TEKNOLOJİ,

Yazar(lar): Kara, Ali (Yazar), Aydın, Cansu Çiğdem (Yazar), Aydın, Elif (Yazar), Kara , Ayşegül (Yazar), Çağıltay, Nergiz (Yazar),

Emeği Geçen(ler):

Anahtar Kelimeler

Remote Laboratories, Learning Technologies, Uzaktan Laboratuarlar, Öğrenme Teknolojileri 


Özet

The development of information technologies has brought new innovations in engineering education. One of these innovations is remote laboratories. As known, in engineering education laboratory activities play a fundamental role. When using a new teaching technology, it is important to be sure that it has required learning outcomes for the students. This study reports a remote radio communication laboratory (ERRL1 ) implementation established at the Atilim University. The aim of this case study is to improve ERRL system by identifying challenges and opportunities pertaining to the system and find out possible solutions to the problems.


İçindekiler



Açıklamalar



Haklar



Notlar



Kaynakça[1] Kara, A., Aydın, E.U., Öktem, R. and Çağıltay,N., “A Remote Laboratory For Training In RadioCommunications: ERRL”, PIMRC 2007, Athens,Greece, September, 2007.[2] Yin, R. K., “Applications of case studyresearch”, 2003, Thousand Oaks : SagePublications[3] Marshall, C., and Rossman, G.B., “DesigningQualitative Research”, 1995, Thousand Oaks : SagePublications


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 3
    • Toplam: 2417
  • Online
    • Ziyaretçi: 15
    • Üye: 0
    • Toplam: 15

Detaylı İstatistikler