Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

Students’ Preferences on Web-Based Instruction: linear or non-linear

Oluşturulma Tarihi: 27-05-2015

Niteleme Bilgileri

Tür: Makale

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmış

Dosya Biçimi: PDF

Dil: İngilizce

Konu(lar): TEKNOLOJİ,

Yazar(lar): Çağıltay, Nergiz (Yazar), Yildirim, Soner (Yazar), Aksu , Meral (Yazar),

Emeği Geçen(ler):

Anahtar Kelimeler

Doğrusal öğretim, Doğrusal Olmayan öğretim, Web tabanlı ders, bireysel farklılıklar, Linear instruction, Non-linear instruction, Web-based course, Individual differences


Özet

This paper reports the findings of a study conducted on a foreign language course at a large mid-west university in the USA. In the study a web-based tool which supports both linear and non-linear learning environments was designed and developed for this course. The aim of this study was to find out students’ preferences pertaining to the learning environment and to address the factors affecting their preferences. The results of this study showed that the individual characteristics of the students affected their preferences on the learning path (linear or non-linear).


İçindekiler



Açıklamalar



Haklar



Notlar



Kaynakça


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 3
    • Toplam: 2444
  • Online
    • Ziyaretçi: 54
    • Üye: 0
    • Toplam: 54

Detaylı İstatistikler