Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

PAZARLAMADA HALKLA İLİŞKİLER: TTNET ANKARA ÇAĞRI MERKEZİNDE İNTERNET KULLANAN MÜŞTERİLERİN ALGI VE BEKLENTİLERİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA

Oluşturulma Tarihi: 09-04-2015

Niteleme Bilgileri

Tür: Tez

Alt Tür: Yüksek Lisans Tezi

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmış

Dosya Biçimi: PDF

Dil: Türkçe

Konu(lar): SOSYAL BİLİMLER (GENEL),

Yazar(lar): Günay, Tuğba (Yazar),

Emeği Geçen(ler): Nakip, Mahir (Danışman),

Anahtar Kelimeler

çağrı merkezi, çağrı merkezi hizmet kalitesi, algılanan hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti


Özet



İçindekiler



Açıklamalar



Haklar



Notlar



Kaynakça


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 3
    • Toplam: 2417
  • Online
    • Ziyaretçi: 31
    • Üye: 0
    • Toplam: 31

Detaylı İstatistikler