Bu kaydın yasal hükümlere uygun olmadığını düşünüyorsanız lütfen sayfa sonundaki Hata Bildir bağlantısını takip ederek bildirimde bulununuz. Kayıtlar ilgili üniversite yöneticileri tarafından eklenmektedir. Nadiren de olsa kayıtlarla ilgili hatalar oluşabilmektedir. MİTOS internet üzerindeki herhangi bir ödev sitesi değildir!

DESTİNASYONLARIN PAZARLANMASINDA GASTRONOMİNİN ETKİSİ: İSTANBUL ÖRNEĞİ

Oluşturulma Tarihi: 17-03-2015

Niteleme Bilgileri

Tür: Tez

Alt Tür: Yüksek Lisans Tezi

Yayınlanma Durumu: Yayınlanmamış

Dosya Biçimi: PDF

Dil: Türkçe

Konu(lar): SOSYAL BİLİMLER (GENEL),

Yazar(lar): Ünver, Gülçin (Yazar),

Emeği Geçen(ler): Güzel Şahin, Neriman Gonca (Danışman),

Anahtar Kelimeler

gastronomi, destinasyon pazarlaması, Türk Mutfak Kültürü, İstanbul, gastronomy, the marketing of destination, Turkish Cuisine Culture


Özet



İçindekiler



Açıklamalar



Haklar



Notlar



Kaynakça


Atıf Yapanlar

Gözat Sayfasına Dön

 

Sosyal Medya ve Araçlar

İstatistikler

  • Kayıt
    • Bu ay: 3
    • Toplam: 2417
  • Online
    • Ziyaretçi: 14
    • Üye: 0
    • Toplam: 14

Detaylı İstatistikler